Bij Utrecht een Fysiotherapeut nodig? Kom naar Fysiotherapiepraktijk Galecop in Nieuwegein

Samenwerking met vakgenoten

Wij vinden het belangrijk om onze kennis en vaardigheden te delen met andere praktijken en van elkaar te leren. Hiervoor zijn we aangesloten bij verschillende samenwerkingsverbanden waaronder ‘SurPlus’ Nieuwegein, en het landelijke fysiotherapiepraktijknetwerk ‘Het Gezonde Net’.

SurPlus Nieuwegein

Na jaren informeel te hebben samengewerkt, verenigden 5 fysiotherapiepraktijken uit Nieuwegein formeel hun krachten tot SurpPlus Nieuwegein. Dit leidde tot een intensief partnerschap dat ons in staat stelt de veranderingen in de zorg het hoofd te bieden.

Optimale kwaliteit in fysiotherapeutische zorg
De grootste prioriteit van deze samenwerking is om in te spelen op de steeds veranderende vraag en behoeften van patiënten. Doordat wij verspreid door Nieuwegein aanwezig zijn, heeft u altijd de juiste fysiotherapie dichtbij huis. Voor de snelle communicatie hebben wij één gezamenlijk telefoonnummer, dat u direct met alle praktijken doorverbindt.

Kwaliteitseisen
De praktijken die bij SurPlus Nieuwegein zijn aangesloten, hanteren hoge kwaliteitseisen. Zo voorziet dit toonaangevende netwerk de hele stad van hoogwaardige fysiotherapeutische producten en diensten.

Het Gezonde Net

Het Gezonde Net is een coöperatie van fysiotherapiepraktijken binnen heel Nederland. Door deze samenwerking kan sneller worden ingespeeld op veranderingen en kansen op de markt. Kennis en ervaring worden gericht uitgewisseld. Het netwerk heeft voor verschillende doelgroepen producten en diensten ontwikkeld zoals bijvoorbeeld beweegprogramma’s, die bijdragen aan een snelle genezing van pijnklachten en bewegingsproblemen. Bovendien begeleidt dit netwerk de leden bij het succesvol beheren van de praktijk.

Podozorg Nieuwegein en Hielpijncentrum regio Utrecht

Fysiotherapie Galecop werkt samen met Podozorg Nieuwegein. Peter van Dasselaar & Lisette de Graauw zijn beide opgeleid tot podoloog en hielpijnexpert en daarom mag Podozorg Nieuwegein zich Hielpijncentrum regio Utrecht noemen. Dagelijks zien zij hoeveel impact voet-, enkel- of houdingsgerelateerde klachten hebben op het dagelijkse gaan en staan. Daarom richten zij zich eerst op het zo goed mogelijk begrijpen van de klacht alvorens een behandeling in te zetten. Een afspraak kunt u maken via hun website.